Garantie Klacht of defect melden Heb je een klacht over één van onze producten of service? We willen dit graag voor je oplossen. Je kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier. Je krijgt binnen 14 dagen, nadat wij je klacht hebben ontvangen, een inhoudelijke reactie. Bij een klacht of defect zien we graag wat het probleem is en volgen wij de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Wil je meer weten? Kijk dan eens in onze algemene voorwaarden. Als een product stuk gaat, is dat natuurlijk heel vervelend. Je kunt de schade melden via info@yorway.nl. Vergeet in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en duidelijke foto’s van de schade mee te sturen. Zodra wij je verzoek hebben ontvangen doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat jij weer met een glimlach naar je raamdecoratie kijkt. Lees meer over retourneren bij Yorway. NL – Hulp nodig Bezoek ons op afspraak Email Reactie in 24 uur HULP NODIG BIJ HET KIEZEN? 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 tot 22:00 WhatsApp De snelste manier Bellen Reactie in 0-10 min. HULP NODIG BIJ HET KIEZEN? 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 tot 22:00 Bezoek ons op afspraak Email Reactie in 24 uur Bellen Reactie in 0-10 min. WhatsApp De snelste manier