MENU
Logo
Yorway

Informatie bestelproces en levering

Bestel informatie

Het is zover! Nadat je alles hebt opgemeten en de perfecte producten voor jouw klus in onze webshop hebt uitgezocht, kun je gaan bestellen. Bestellen gaat gemakkelijk en snel via onze website. Op deze pagina vind je alle informatie met betrekking tot het plaatsen van een bestelling. Als je nog vragen hebt kun je altijd terecht bij onze klantenservice. Zij zijn te bereiken via WhatsApp of via de mail info@yorway.nl. Kijk op onze contactpagina voor de openingstijden.

 

Bestelproces

Ons bestelproces werkt eenvoudig. Je kunt via de onderstaande stappen gemakkelijk een bestelling plaatsen:

 

Stap 1: Plaats het gewenste product in de winkelwagen

Kies in onze webshop het product naar keuze. Je kunt de meeste van onze producten op maat bestellen of kiezen voor onze standaardmaten.

 

Stap 2: Controleer uw bestelling in uw winkelwagen

Controleer of je het juiste artikel en alle opties die je wenst hebt ingevuld. Klopt er iets niet? Je kunt heel gemakkelijk een product uit de winkelwagen weghalen. Ook kan je extra producten toevoegen, je winkelwagen blijft gevuld wanneer je verder zoekt op onze website. Als je tevreden bent over de inhoud van je winkelwagen, klik je op ‘Ga verder naar bestellen’.

 

Stap 3: Kies een verzendwijze

Na het controleren van je bestelling kun je optioneel nog een kortingscode toevoegen.

Maak tot slot de keuze of je de producten wilt afhalen of wilt laten bezorgen op een door jou gekozen locatie.

 

Stap 4: Vul uw gegevens in en kies een betaalwijze

Bij deze stap vul je jouw factuurgegevens in. Let op, de velden waar een rood sterretje bij staat zijn verplicht om in te vullen. Ook kun je hier een extra opmerking toevoegen voor je eigen administratie.

Bij Yorway heb je de keuze om het totale bedrag meteen te betalen, maar je kunt er ook voor kiezen om 30% aan te betalen en het resterende bedrag achteraf te betalen. Kies een betaalwijze en ga akkoord met onze algemene voorwaarden.

 

Stap 5: Plaats uw bestelling

Klik op ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling definitief te maken. Je bestelling wordt dan geplaatst. Je ontvangt automatisch een e-mail met alle details van je bestelling. Wij gaan ondertussen aan de slag om de producten voor jouw klus te verzamelen en zorgen voor een super snelle levering.

 

Bij Yorway kun je ook geheel vrijblijvend een offerte aanvragen als uw (zakelijke) project vraagt om maatwerk.

 

Meet-instructies

Voor het monteren van je producten is het belangrijk dat de maten correct worden opgemeten. Wanneer je op de ‘?’ klikt bij de verschillende opties vind je een uitgebreide uitleg over het betreffende onderwerp. Mochten er verder toch onduidelijkheden zijn, dan hebben wij een team van medewerkers voor je klaar staan. Dit kan via onderstaande mogelijkheden:

 

 

Montage-instructies

Ga je aan de slag met het plaatsen van onze producten, maar twijfel je over de montage? We helpen je graag een eind op weg, zodat je snel je klus kunt afronden. Klik op onderstaande link om onze uitgebreide handleiding te downloaden. Hier staan alle montage-instructies in, waardoor je direct aan de slag kunt!

 

Mocht je desondanks nog steeds vragen hebben dan helpen wij je graag. Dit kan via onderstaande mogelijkheden:

 

 

Annuleren/ wijzigen

Als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren neem dan zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling, contact met ons op.

 

Wij zullen direct kijken wat er mogelijk is en je daarover informeren. Het kan zijn dat er eventueel extra kosten aan de wijziging verbonden zijn. Een annulering is alleen mogelijk als je bestelling nog niet in het productieproces zit. Bij maatwerk vervalt namelijk het herroepingsrecht.

Als het wel mogelijk is om je bestelling in zijn geheel te annuleren, dan zullen wij je (aan)betaling terugbetalen.

 

Retourneren

Retourneren is alleen mogelijk bij producten die niet op maat zijn gemaakt. Voor deze producten vervalt namelijk het herroepingsrecht conform de wet koop op afstand.

 

Voor onze standaardmaten producten geldt een bedenktijd van 14 dagen vanaf de dag van ontvangst van je bestelling. Binnen deze 14 dagen dien je ons kenbaar te maken dat je het product wilt retourneren. Nadat je dit gedaan hebt, heb je nog 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk terug te sturen. Doe dit altijd in de originele verpakking om transport schade te voorkomen. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

 

De producten kunnen opgestuurd worden naar het volgende adres:

 

Yorway

t.a.v. retouren

Expeditieweg 18

6657KL Boven-Leeuwen

 

Zodra je retour bij ons is binnengekomen, zullen wij het product nakijken op eventuele (transport) schade. Als het product beschadigd is, zullen wij hier een schadevergoeding voor vragen.

Aansluitend ontvang je het betaalde bedrag terug op je rekening.

 

Garantievoorwaarden

De basis voor garantie is de Nederlandse wetgeving met betrekking tot levering aan consumenten. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De daarnaast verleende garantie geldt onverminderd de rechten die de consument heeft op basis van de wet.

 

Gegronde klachten, binnen de garantietermijn, beperken zich tot het kosteloos toesturen van nieuwe onderdelen nadat wij de defecte onderdelen van je hebben ontvangen. Garantie geldt uiteraard bij gebruik onder normale omstandigheden. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie. Hieronder vind je de indicatieve termijnen van de verwachte levensduur van de door ons aangeboden producten:

 

  • 15 jaar; Kleurechtheid (wit/crème)
  • 10 jaar; Overige kleuren
  • 10 jaar; Kunststof gevelelementen
  • 10 jaar; Glas
  • 5 jaar; Deurpanelen
  • 5 jaar; Beslag voordeur
  • 5 jaar; Hang & Sluitwerk
  • 2 jaar; Horren

 

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie:

 

  • Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Bij normale slijtage;
  • Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing/ montage handleiding;

Wanneer er sprake is van buitenkomend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.; Wanneer Yorway niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.

 

Showroom

Wist je dat wij ook een showroom hebben?

Kom gerust langs zodat je de kwaliteit van onze producten zelf kunt bekijken. Onze showroom is op werkdagen geopend van 09.00u tot 17.00u. Maak hier wel even een afspraak voor, zodat we weten wanneer we de koffie klaar moeten zetten!

 

De beste prijs-kwaliteit in de huidige markt

Yorway onderscheidt zich door de beste prijs/kwaliteit aan te bieden in de huidige markt. Daarnaast maken wij het super gemakkelijk voor je om online de producten voor je klus te bestellen.

 

Trustpilot

Het keurmerk van Trustpilot geeft je als koper een betrouwbare oriëntatie en toont in één oogopslag bij welke online shops je veilig kunt kopen en waar je op een goede service kunt vertrouwen.

 

Voordat online shops het Trustpilot keurmerk ontvangen en mogen tonen, worden zij uitgebreid gecontroleerd om zo te voldoen aan de kwaliteitscriteria van Trusted Shops. Daartoe behoren de wettelijke vereisten, maar zij stellen bijvoorbeeld ook strenge eisen aan de kwaliteit van de service.

 

Kopers bescherming

De kopers bescherming is de garantie dat het Trustpilot keurmerk voor online zekerheid staat. Mocht er onverwacht iets misgaan tijdens het online shoppen, dan is jouw aankoopbedrag op basis van de koper bescherming gewaarborgd – onafhankelijk van de door jou gebruikte betaalmethode.

 

Beoordelingen

Als je een bestelling hebt geplaatst dan krijg je per e-mail een beoordelingsverzoek om je ervaringen met anderen te delen. Voldoet de bestelling aan je verwachting? Dan zou het super zijn als je een mooie recensie voor ons achterlaat.

 

Klachten

Uiteraard doen wij bij Yorway ons uiterste best om je de beste kwaliteit, service en prijs te bieden.

Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze service. Daarom kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling je klacht bij ons kenbaar maken via de volgende wegen:

 

Wij zullen binnen 7 kalenderdagen contact met je opnemen om samen tot een passende oplossing te komen.

 

 

 

 

Productfilters

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Filters

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht

Levertijd

Type kozijn

Borstwering

Bovenlicht

Zijlicht