Betalen Waarom is mijn betaling via Riverty mislukt/geweigerd Krijg je een melding dat je betaling niet is gelukt of geweigerd is? Dan nemen wij je order nog niet in productie. Op het moment dat je bestelt, checken ze bij Riverty binnen een seconde een groot aantal factoren. Denk hierbij aan je persoonsgegevens, het bestelbedrag, de webshop waar je bestelt en meer. Op basis van deze combinatie van gegevens proberen zij in te schatten of jij je order achteraf kunt betalen. Er zijn nog een aantal andere factoren waardoor een betaling met Riverty geweigerd kan worden. Je vindt alle oorzaken op de website van Riverty. Heb je gekozen voor Riverty en is er iets niet goed gegaan? Dan verzoeken wij je contact met Riverty op te nemen via het contactformulier of te bellen naar 020 723 0270. Omdat Riverty als tussenpersoon dient kunnen wij, bij Yorway, je niet helpen bij een fout in de betaling. NL – Hulp nodig Bezoek ons op afspraak Email Reactie in 24 uur HULP NODIG BIJ HET KIEZEN? 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 tot 22:00 WhatsApp De snelste manier Bellen Reactie in 0-10 min. HULP NODIG BIJ HET KIEZEN? 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 tot 22:00 Bezoek ons op afspraak Email Reactie in 24 uur Bellen Reactie in 0-10 min. WhatsApp De snelste manier