Bezorging Niet thuis of een ander bezorgadres Ben je toevallig niet thuis? Geen probleem. Je krijgt een kaartje in je brievenbus en een e-mail waarmee je een afspraak kunt maken met de bezorger voor een geschikte bezorgdatum. Wij kunnen je bezorggegevens pas aanpassen zodra je order bij de vervoerder is. Je ontvangt een mailtje waarin aangegeven wordt dat je het bezorgadres kunt wijzigen. Wanneer je order onderweg is, kunnen we dit helaas niet meer voor je wijzigen. De dag voor de levering ontvang je een mailtje van onze vervoerder. Daarin staat een link waarmee je zelf je afleveradres kan wijzigen. Ook kun je je producten op een alternatief adres laten bezorgen. Dit kan bijvoorbeeld op je werk of bij de buren. Tip: vul het telefoonnummer in waarop je tijdens kantooruren bereikbaar bent. In geval van eventuele onduidelijkheden en/of vertragingen kan de vervoerder contact met je opnemen. NL – Hulp nodig Bezoek ons op afspraak Email Reactie in 24 uur HULP NODIG BIJ HET KIEZEN? 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 tot 22:00 WhatsApp De snelste manier Bellen Reactie in 0-10 min. HULP NODIG BIJ HET KIEZEN? 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 tot 22:00 Bezoek ons op afspraak Email Reactie in 24 uur Bellen Reactie in 0-10 min. WhatsApp De snelste manier